Kérelmek, panaszok, közérdekű beadványok, bejelentések kezelése a járványidőszakban

Kiemelt, Közérdekű, Közlemény, Önkormányzati hírek

Tisztelt Ügyfeleink!

A Kormány 478/2020. (XI. 3.) rendeletével az élet- és vagyonbiztonságot veszélyeztető tömeges megbetegedést okozó koronavírus világjárvány következményeinek elhárítása, a magyar állampolgárok egészségének és életének megóvása érdekében Magyarország egész területére veszélyhelyzetet hirdetett ki.

A veszélyhelyzet időszakában Hivatalunk hétfői és szerdai napokon továbbra is biztosítja a személyes ügyintézés lehetőségét, az erről szóló tájékoztatás a Hivatal bejárati ajtaján megtalálható.

Ennek értelmében ügyfélfogadási napokon a Polgármesteri Hivatal Titkárságának ablakán kopogtatással történő jelzés mellett lehet személyesen ügyet intézni a maszkviselés szabályainak betartásával.

A veszélyhelyzet időszakában különös fontossággal bír az, hogy az ügyfelek használják az elektronikus ügyintézési szolgáltatásokat. Ennek elősegítése érdekében, 2021. január 1-től a Kormányzati Ügyfélvonal (1818) segíti az elektronikus ügyintézési portál használatát, az erről szóló tájékoztatót honlapunkon is olvashatják. Az elektronikus ügyintézés során Ügyfélkapu regisztráció szükséges.

Az ügyfélvonal alapvető, a hatósági eljárás során hasznosítható ismeretekkel látja el az ügyfeleket, valamint megkönnyíti a megfelelő közigazgatási szerv megkeresését.

Felhívjuk ügyfeleink figyelmét, hogy a Polgármesteri Hivatal honlapján ügyintézés menüpont alatt feltüntetett elektronikus elérhetőségek (hivatali e-mail címek) joghatás kiváltását célzó beadványok befogadására nem alkalmasak, azt a Hivatal Biztonságos kapcsolattartási címére kell küldeniük.

A Diósjenői Polgármesteri Hivatal biztonságos kapcsolattartási címe az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény (E-ügyintézési törvény) alapján az alábbi:

Diósjenő Polgármesteri Hivatal
Hivatal rövid neve: DIOSJENO

KRID száma: 100135307

A panaszok, közérdekű bejelentések ügyindító nyomtatványai az általános bejelentő lap, valamint az állattartási bejelentő lap, a Letölthető nyomtatványok között megtalálhatók, kérjük, ügyintézés esetén olvashatóan kitöltve, aláírással ellátva, személyesen vagy postai úton a Polgármesteri Hivatal címére eljuttatni.

dr. Nagy Anna
jegyző

Olvasson tovább!

Szünetel a fogászati rendelés

Tisztelt lakosság! 2022. január 17-én és 18-án, betegség miatt szünetel a fogászati rendelés. Sürgős esetben kérjük keressék az ügyeletet!  

Tovább olvasom...

Rendben lezajlott az elektronikai hulladék begyűjtése

Tisztelt lakosság! A tavalyi év tapasztalatai alapján egy nagy konténert szállított Diósjenőre a begyűjtést szervező alvállalkozó. Végül a becsült mennyiség

Tovább olvasom...

Elkészült a Jenői Napló 2021 november-decemberi száma

Tisztelt Lakosság! Elkészült a Jenői Napló legújabb száma. Hamarosan eljuttatjuk minden postaládába és a buszvárók hírlaptartóiba. A lap megnyitása és

Tovább olvasom...