Kérelmek, panaszok, közérdekű beadványok, bejelentések kezelése a járványidőszakban

Kiemelt, Közérdekű, Közlemény, Önkormányzati hírek

Tisztelt Ügyfeleink!

A Kormány 478/2020. (XI. 3.) rendeletével az élet- és vagyonbiztonságot veszélyeztető tömeges megbetegedést okozó koronavírus világjárvány következményeinek elhárítása, a magyar állampolgárok egészségének és életének megóvása érdekében Magyarország egész területére veszélyhelyzetet hirdetett ki.

A veszélyhelyzet időszakában Hivatalunk hétfői és szerdai napokon továbbra is biztosítja a személyes ügyintézés lehetőségét, az erről szóló tájékoztatás a Hivatal bejárati ajtaján megtalálható.

Ennek értelmében ügyfélfogadási napokon a Polgármesteri Hivatal Titkárságának ablakán kopogtatással történő jelzés mellett lehet személyesen ügyet intézni a maszkviselés szabályainak betartásával.

A veszélyhelyzet időszakában különös fontossággal bír az, hogy az ügyfelek használják az elektronikus ügyintézési szolgáltatásokat. Ennek elősegítése érdekében, 2021. január 1-től a Kormányzati Ügyfélvonal (1818) segíti az elektronikus ügyintézési portál használatát, az erről szóló tájékoztatót honlapunkon is olvashatják. Az elektronikus ügyintézés során Ügyfélkapu regisztráció szükséges.

Az ügyfélvonal alapvető, a hatósági eljárás során hasznosítható ismeretekkel látja el az ügyfeleket, valamint megkönnyíti a megfelelő közigazgatási szerv megkeresését.

Felhívjuk ügyfeleink figyelmét, hogy a Polgármesteri Hivatal honlapján ügyintézés menüpont alatt feltüntetett elektronikus elérhetőségek (hivatali e-mail címek) joghatás kiváltását célzó beadványok befogadására nem alkalmasak, azt a Hivatal Biztonságos kapcsolattartási címére kell küldeniük.

A Diósjenői Polgármesteri Hivatal biztonságos kapcsolattartási címe az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény (E-ügyintézési törvény) alapján az alábbi:

Diósjenő Polgármesteri Hivatal
Hivatal rövid neve: DIOSJENO

KRID száma: 100135307

A panaszok, közérdekű bejelentések ügyindító nyomtatványai az általános bejelentő lap, valamint az állattartási bejelentő lap, a Letölthető nyomtatványok között megtalálhatók, kérjük, ügyintézés esetén olvashatóan kitöltve, aláírással ellátva, személyesen vagy postai úton a Polgármesteri Hivatal címére eljuttatni.

dr. Nagy Anna
jegyző

Olvasson tovább!

Új, többfunkciós munkagép

Az elmúlt hónapokban kereste az Önkormányzat a megoldást, hogy olyan, többcélú munkagépek is kerüljenek a falugondnokság kezelésébe, amelyekkel az

Tovább olvasom...

A Szent István parki játszótér tavaszi felújítása

Március első napján dolgozóink kiásták, és friss homokkal töltötték fel a játékok körüli esési zónákat. Kicseréltük a törött ülőkéket,

Tovább olvasom...

Kerti zöldhulladék és faágak befogadása

Tisztelt lakosság, kedves Barátaink! Itt a tavasz, és indulnak a kerti munkák.  A kertekben zöldhulladék, illetve fanyesedék képződik. Községünkben, és

Tovább olvasom...