Kormányzati Ügyfélvonal

Kiemelt, Közérdekű, Közlemény

Tisztelt Lakosság!

A pandémiás időszakban különös fontossággal bír az, hogy az ügyfelek használják az elektronikus ügyintézési szolgáltatásokat. Ennek elősegítése érdekében, 2021. január 1-től a Kormányzati Ügyfélvonal (1818) segíti az elektronikus ügyintézési portál használatát.

A 1818 a következő szolgáltatások ellátását biztosítja:

          segítségnyújtás a rendszerbe való belépéshez;

          technikai segítség az oldalon megjelenő szolgáltatások kapcsán;

          ügyfelek támogatása az ASP rendszer használata során;

          kapcsolattartás a központi szolgáltatóval, valamint az ügyféltámogatói feladatokat ellátó szervezetekkel;

          intézhető ügyekkel kapcsolatos tájékoztatás;

          SZEÜSZ-szel kapcsolatos panaszok, közérdekű bejelentések, észrevételek fogadása, kivizsgálása, továbbítása, megválaszolása.

 

Az önkormányzati adó és egyéb hivatali ügyekben természetesen továbbra is az önkormányzat az illetékes, és a saját ügyfélszolgálati csatornán keresztül biztosít támogatást.

Javasoljuk, hogy ügyeik intézéséhez használják az e-önkormányzatportál szolgáltatásait.

Dr. Nagy Anna

jegyző sk.

Olvasson tovább!

Kérelmek, panaszok, közérdekű beadványok, bejelentések kezelése a járványidőszakban

Tisztelt Ügyfeleink! A Kormány 478/2020. (XI. 3.) rendeletével az élet- és vagyonbiztonságot veszélyeztető tömeges megbetegedést okozó koronavírus világjárvány következményeinek elhárítása,

Tovább olvasom...

Új játékok az Aranydió Óvoda játszóterén

Már 2020. novemberében hírt adtunk a pályázati forrásból megvásárolt óvodai játszóeszközökről. A decemberi Jenői Naplóban egy rövid hír erejéig megemlítettük,

Tovább olvasom...

Használt sütőolaj és zsiradék gyűjtés

Tisztelt Lakosság! Péntektől új gyűjtőedényeket találhatnak a "Pékné" bolt (volt CBA) parkolójában, amelyekbe a háztartásban elhasznált sütőolajat és a felgyülemlett

Tovább olvasom...