Kormányzati Ügyfélvonal

Kiemelt, Közérdekű, Közlemény

Tisztelt Lakosság!

A pandémiás időszakban különös fontossággal bír az, hogy az ügyfelek használják az elektronikus ügyintézési szolgáltatásokat. Ennek elősegítése érdekében, 2021. január 1-től a Kormányzati Ügyfélvonal (1818) segíti az elektronikus ügyintézési portál használatát.

A 1818 a következő szolgáltatások ellátását biztosítja:

          segítségnyújtás a rendszerbe való belépéshez;

          technikai segítség az oldalon megjelenő szolgáltatások kapcsán;

          ügyfelek támogatása az ASP rendszer használata során;

          kapcsolattartás a központi szolgáltatóval, valamint az ügyféltámogatói feladatokat ellátó szervezetekkel;

          intézhető ügyekkel kapcsolatos tájékoztatás;

          SZEÜSZ-szel kapcsolatos panaszok, közérdekű bejelentések, észrevételek fogadása, kivizsgálása, továbbítása, megválaszolása.

 

Az önkormányzati adó és egyéb hivatali ügyekben természetesen továbbra is az önkormányzat az illetékes, és a saját ügyfélszolgálati csatornán keresztül biztosít támogatást.

Javasoljuk, hogy ügyeik intézéséhez használják az e-önkormányzatportál szolgáltatásait.

Dr. Nagy Anna

jegyző sk.

Olvasson tovább!

Zöldhulladék begyűjtése

Tisztelt Lakosság! Diósjenő Község Önkormányzata ismételten gally, és kerti zöldhulladék befogadó akciót hirdet. Diósjenői lakcímkártyát bemutató, vagy üdülőövezeti illetékességet igazoló

Tovább olvasom...

Aktív érdeklődés a Gondosóra Program iránt

Pénteken - hál' Istennek - számos idős lakos élt a lehetőséggel, hogy Glöckl Ferenc alpolgármester segítségét igénybe véve, regisztráljanak

Tovább olvasom...